WF – kl. 5a, 5b, 6b, 7b, 8b

Karolina KostorzBez kategorii

Witajcie Uczniowie!

Dzisiaj zapraszam wszystkich do wykonania najpierw kilku prostych ćwiczeń siłowych z bardzo nietypowym przyborem, tj. plecakiem:) Ponownie w roli głównej moja koleżanka ze studiów – Pani Mariola Pasikowska – Mistrzyni Europy, zdobywczyni Pucharu Europy
i Polski w Nordic Walking, trenerka personalna, instruktorka fitness, wybitny sportowiec i dobry człowiek:)

Natomiast po wykonaniu zadań z pozostałych przedmiotów zachęcam Was do dalszych ćwiczeń na skakance.

Chciałabym, aby każdy z Was doskonalił swoje umiejętności ruchowe przy wykorzystaniu tego przyboru. Dlaczego? Przedstawiłam już zalety ćwiczeń na skakance. Oczywiście nie każdy może wykonywać ten przybór. Są osoby, dla których zdecydowanie lepszym rodzajem aktywności fizycznej będzie np. pływanie ze względu na chociażby zbyt dużą masę ciała. Poniższe zdjęcie bardzo ogólnie odpowiada na pytanie: czy warto skakać na skakance?

Jakie treningi można wykonać przy pomocy skakanki?

Oglądając poniższe filmiki możecie zobaczyć jakich niesamowitych wyczynów można dokonać na skakance.

Jak to zrobić? Odpowiedź jest bardzo prosta.

Jak się motywować, gdy nie chce się nic robić

Życzę Wam wiary w swoje możliwości:) Pamiętajcie, że nie wolno się poddawać:)
Pozdrawiam serdecznie i trzymam za Was mocno kciuki
Karolina Kostorz