Dla Uczniów kl. 5a, 5c, 6b, 7b i 8b

Karolina KostorzBez kategorii

Drodzy Uczniowie!
Wszystko wskazuje na to, że upłynie jeszcze sporo czasu zanim zobaczymy się na sali gimnastycznej i będę mogła popatrzeć jak fantastycznie gracie w piłkę ręczną, koszykówkę czy wykonujecie ćwiczenia gimnastyczne. Moim zdaniem jest zachęcać do aktywności fizycznej zawsze i wszędzie. W obecnej sytuacji zdrowie i dbanie o odporność nabrało nowego wymiaru… Każda klasa ma aż 4 godziny zajęć wychowania fizycznego. To dużo biorąc pod uwagę ilość lekcji z pozostałych przedmiotów. Jak wszyscy dobrze wiecie, tak jak inni nauczyciele, ja również muszę sprawdzać czy wykonujecie zadania i co jakiś czas muszę tą Waszą pracę i zaangażowanie ocenić. W związku z powyższym Wasi Rodzice będą mi tutaj niezwykle potrzebni. Proszę by każdy z Was wydrukował lub wykonał samodzielnie „dziennik tygodniowej aktywności fizycznej„. Udostępniam wzór takiego dokumentu: http://sp16.jastrzebie.pl/wp-content/uploads/2020/03/dziennik-aktywności.pdf

Myślę, że wszystko dla Was jest jasne. Zgodnie z zasadami bezpieczeństwa, które zamieściłam w zeszłym tygodniu, wykonujecie ćwiczenia tylko i wyłącznie w obecności Rodzica bądź prawnego opiekuna. To właśnie osoba dorosła potwierdza własnoręcznym podpisem czy podjęliście aktywność fizyczną każdego dnia. Wy opisujecie co robiliście, jakie ćwiczenia, formy ruchu wykonywaliście oraz jaki był całkowity czas trwania Waszego wysiłku. Tabelkę wypisujecie samodzielnie, a Rodzice tylko potwierdzają podpisem, że treści przez Was zawarte są zgodne ze stanem faktycznym:) Żeby uniknąć jakichkolwiek nieporozumień w tej kwestii wyślę wiadomość Waszym Rodzicom za pośrednictwem e-dziennika i dokładnie wyjaśnię wszelkie wątpliwości i wskażę cel moich działań.

A dzisiaj w ramach dbania o swoje ciało zachęcam Was do wspólnego treningu z kolejną moją koleżanką ze studiów 🙂
Ja niestety nie mam na razie tyle odwagi, by nagrać swój trening, ale mogę Was zapewnić, że codziennie 2h poświęcam w końcu na swoją sprawność fizyczną. I wcale nie musi to być intensywny wysiłek. Wystarczy umiarkowana aktywność ruchowa, bo to dzięki niej osiągamy zdecydowanie najlepsze efekty dla naszego zdrowia.

Zajęcia wf online w domu #dzień 1

Kochani, na pierwszy ogień idzie trening z Lenką. Przeczytaj dziecku treść posta. Zostawcie kciuka dla Lenki i udostępnijcie materiał 🙂Przygotowałyśmy dla Was 10 ćwiczeń, każde po 10 powtórzeń.Jednak, zanim przejdziesz do treningu, poproś rodzica, aby puścił Ci ulubioną piosenkę i zatańcz do niej, tak jak potrafisz 🙂 A może nawet zachęcisz w ten sposób mamę lub tatę do wspólnej zabawy? Ja się dałam namówić, więc drogi rodzicu – czas na Ciebie 🙂Ćwiczenia są bardzo proste, będzie trochę koordynacyjnych, wzmocnimy Twoje ręce i nogi, ale przede wszystkim Cię rozruszamy przez innymi siedzącymi zajęciami. Jeśli masz siłę i chęć powtórzyć ten trening od razu lub potem, w drugiej połowie dnia, będzie nam bardzo miło.Trzymamy za Ciebie kciuki, dawaj na macie!#zostajewdomu Hello – Sport #trenujewdomu #WFonlinewdomu

Opublikowany przez Ankę Dziedzic Niedziela, 29 marca 2020